mandag 29. august 2011

kjærlighet på pinne fra Tora Frøseth

Jeg har blitt litt hektet på internettshopping av garn og mønster, når jeg så denne søte kjolen fra Tora Frøseth design klarte jeg ikke å la være. Det vises ikke så godt her (tror jeg må jobbe litt med fotograferingen) men det er små hjerter rundt hele bærestykket.
Har litt igjen på denne kjolen, men i vanlig stil så er jeg ferdig med det artige på kjolen, nemlig bærestykket. Dermed så er det bare kjedelig glattstrikk igjen, men må snart få opp farten slik at kjolen passer den lille jenta som skal få den!

2 kommentarer:

  1. Ikke fått med meg at du har lagt ut dette innlegget. Synes den så flott ut så langt. Mottaker blir nok fornøyd med den :)

    SvarSlett
  2. du har no forresten vært aktiv på blogfronten i det siste. Må kom me i gang litt sjøl. Men må først lag noen kort. fer heim no i helga, så får ta det til uka. Satse på å få laget noen. Blant annet til deg og svigermor :)

    SvarSlett